ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4167.

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

یهو خبردار شدم که موعد انتخاب واحده!

و به ناگاه استرسی عظیییییییییییییم بر من وارد شد!

خدا رو شکر یک هفته هنوز تا انتهای انتخاب واحد زمان هست،

وگرنه باز من بودم و این مدیریت آموزشی!

:|

این ترم، ترم آخرمه خدایا به خیر بگذرونش :)

به خیـــــــــــــــــــــــــــر!

بلند بگو الهی آمین.

:)



+و ان شالله که ترم بعدش هم باارتقایی شایسته حضور داشته باشم در این دانشگاه!

من و جدایی از این آستان؟ خدا نکند!


+من دانشگاه نویسیهامو باید بنویسم! نمیشه اصلا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۳۱ دُچــــ ــــار
من و جدایی از این آستان؟ خدا نکند!

برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
خدا نکند.
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
پاسخ:
:)
مرسی
ترم اخر چه لذتی میتونه داشته باشه... اووووو ک ما چقدر راه داریم هنوز!


ان شالله سال دیگه دانشجوی ترم بوقی دکترا باشید!!!!
پاسخ:
نمیدونم! نمیتونم بگم لذت بخشه. البته ترم اخر لیسانس و ارشد حسش متفاوته.
هههه ههه!
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۶:۴۶ مامان محمدمهدی
کی میشه شما فوق لیسانسو با دفاع پایان نامه تموم کنی؟
یعنی اونروزو من میبینم خدا؟!:)
پاسخ:
والا! :))
ا لیس الصبح بقریب؟! :)
ترم آخر یعنی ترم چند؟
پاسخ:
ترم شش! :(