ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

چگونه وزن کم کنیم؟

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ق.ظ

از روز 25م شهریور ماه بنده به نیت وزن کم کردن، یک رژیم غذایی رو شروع کردم،

میخواستم ببینم اگر اثربخشه بهتون بگم اونهایی که دوست دارن لاغر بشن انجام بدن!

اما چون تابستون رو به اتمامه،

و انگور تموم میشه،

الان میگم و تا پایان دوره ی رژیم صبر نمیکنم.

اصل ماجرا از اینجا شروع شد،

و این وزن اضافه کردن به 4 کیلوگرم رسید!

اما من طاقت نداشتم که وزنم زیاد بشه لذا تصمیم به رژیم گرفتم.

یه رژیم ایده آآآآآل اما نسبتاً سخت وجود داره که بهش میگن رژیم انگور.

این رژیم بدون ضرر و زیان رسوندن به بدن به صورت بدون برگشت آدم رو فرتی لاغر میکنه.

و به این صورته که شما حداقل دو هفته و حداکثر چهار هفته فقط و فقط انگور میل میکنید.

یعنی هروقت گرسنه شدین می پرین تو آشپزخونه انگور میخورین.

بدون هیچ چیزِ خوردنیِ اضافه.

گرسنگی نداره اما فقط انگوره و لاغیر. (این رژیم در خانواده ی ما آزموده شده و واقعا مجربه! :)

البته نوشیدنی ها مجازه! :)

ولی خب از اونجایی که مستر این تابستون افتاده بود رو دور رستوران رفتنهای متوالی و حال دادن به ما،

من نمیتونستم رژیم کامل انگور رو اجرا کنم و می ترسیدم هم!

سخته خب!

لذا به صورت من درآوردی رژیم رو تغییر دادم به صبحانه و شام.

صبحانه و شام فقط انگور میخورم،

و ناهار هم غذامو میخورم دیگه.

از 25م شهریور ماه تا الان من 1.5 کیلو کم کردم.

:)



+این رژیم نه به کالری شماری نیاز داره،

نه به مشقت و سختی و گرسنگی کشیدن.

هرچی دوست دارین بخورین اما اولا کم بخورین و پرخوری نکنین، و دوماً شب و صبح انگور بخورید :)

+اما از من به شما نصیحت، اگر تصمیم به رژیم گرفتن دارید، گهی تند و گهی خسته نباشید.

تند و خسته رفتنِ راه باعث مقاومت بدن در برابر لاغری میشه و بعد دیگه اون رژیم برای شما هیچوقت جواب نمیده.

+با اینکه من اولین بارمه که برای لاغر شدن دارم رژیم میگیرم،

اما چون از اثربخش بودن این روش مطمئنم و تقریباً دغدغه ی اکثر  جامعه ی ما لاغر شدنه،

لذا تصمیم گرفتم بیام براتون بگم که تا انگورها در مغازه ها خودنمایی میکنند اونها رو دریابید!


+صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۰۱ مهر ۹۶ ، ۰۹:۴۲ خانم لبخند
رژیم انگور علاوه بر اینکه لاغر میکنه، یه رژیم سم زدا هم هست! یعنی تموم سموم بدن رو از بین می بره و خیلی از مشکلاتی که حتی شاید ندونیم رو از بین می بره. یکی دو نفری تو اقوام ما این رژیمو امتحان کردن و خیلی راضی بودن. اما خودم تجربه ش نکردم.
پاسخ:
آره طب سنتی پیشنهادش برای لاغر شدن دو چیزه،
یکی حذف ناهار و خوردنِ فقط صبحانه و شام.
و دیگری خوردن دو هفته انگور.
تو خانواده ی ما هم آزموده شده.

چقدر جالب که سم زداست من نمیدونستم. مرسی که گفتی انگیزه هام بیشتر شد.
کلا در مورد انگور میگن همه مواد مورد نیاز بدن رو داره و ضرر ایجاد نمیکنه.
شنیده م که وقتی شیر مادر خشک میشه توصیه می کنند که به بچه انگور بدید!
من به صورت نصفه نیمه تجربه ش کردم و خیلی راضی ام :)
سلام 
رژیم فقط پیاده روی و خوردن آب در هنگام پیاده روی :)
داداش کوچکه من تو همین مرداد و شهریور ۹ کیلو کم کردند  با همین پیاده روی و خوردن  آب :)
جوری که من دیدمشون جدا جا خوردم :))
غذاهاش هم نهار و صبحانه کامل میخورن .
شام هم  سبک :)
انگور هم تو رژیم شون بود ولی کمتر :)


+
ایشالا همیشه صحیح و سلامت و تندرست باشین :)

پاسخ:
سلام. خب پیاده روی شرایط داره! چند دقیقه در روز؟ با چه سرعتی؟ چه مسافتی؟
بعید میدونم پیاده رویِ تنها باعث لاغری بدون برگشت بشه.
پیاده روی برای کسی جواب میده که فعالیتش کم باشه و یه دوره که شروع کنه به فعالیت زیاد مثل پیاده روی، لاغر میشه.
اما اگر به روتین همیشگیش برگرده دوباره چاق میشه.
یعنی اون حسِ چاق شدن تو بدن باقی می مونه تا ولش کنی دوباره میره سمت چاق شدن مگر اینکه همیشه فعالیتهاتو در همون حد نگه داری که خب برای امثال من شرایطش نیست. رژیم انگور بدون برگشته حسنش اینه.
البته شاید من اشتباه میکنم اما از کسانی که میبینم در اطرافیانم این نتیجه حاصل شده که رژیم ورزشی، بدون برگشت نیست و باید روتینت بشه ورزش. البته اینم اضافه کنم که کلا خانواده ی ما در رژیم مجرب نمی باشد! همه یا چاقن و بی خیال لاغر شدن، یا لاغرن و حواسشون هست که چاق نشن. فقط یکی دو نفر رژیم رو تجربه کردن!
+همچنین شما عزیزم. ممنون تجربه تو به اشتراک گذاشتی :)
اینجوری ادم قند میگیره که! مطمینید که ضرر نداره؟ من شنیدم کسایی ک دیابت دارن رو میگن اصلا انگور نخورید هرچند ک قندش طبیعیه
پاسخ:
نه آدم سالم با قند انگور قند نمیگیره. طبیعیه که آدمی که مشکل داره یا سابقه ی بیماری داره برای پیروی از هر رژیمی باید با دکتر مشورت کنه. اما آدم معمولی و سالم مشکلی براش پیش نمیاد.
خواهرزاده هام رفته بودند پیش یه دکتر تغذیه  
اینان  (خواهرزاده هام ) هم با همین روش پیاده روی و آب در عرض دو ماه  هفت هشت کیلو وزن کم کردند.
داداشمم با همین روش پیش رفت و تونست موفق بشه :)
خواهرزاده هام سالها پیش این رژیم رو گرفتند و مدت ۴ -۳ سالی میشه وزنشون متعادله یعنی خیلی متعادله :)
حتی میرن دانشگاه هم بیشتر مسیرشون رو پیاده روی میکنند و همیشه یه بطری آب کوچک با خودشون میبرن :)
خوردن سبزیجات موقع صرف غذا و  آب خوردن هنگام پیاده روی راز موفقیت شون بود:)
یادمه همین دکتر اونموقع گفتند علت بیشتر گرسنگی های کاذب تشنگی است.
اگر بدنمون  سیراب باشه از آب ، گرسنگی به سراغمون نمیاد و بسمت غذا و خوردن هله و هوله کشش پیدا نمیکنیم :)


+
ممنونم 
خواهش میکنم 
ممنونم از نگاهتون ⚘
پاسخ:
ممنونم. همین که گفتم دیگه چون پیاده روی رو جزو روتین زندگیشون کردند برای همین چاقیشون برنگشته. که خیلی هم عالیه ورزش واقعا ضروریه برای بدن.
ممنونم عزیزم. تاکیدت در مورد آب هم جالب بود.
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۱ بـانـوی بـرفـی
چه باحال یکی هست بهش این رژیم رو میدم...
 ولی به درد خودم نمیخوره من یه چیزی میخوام که وزن اضافه کنم نه اینکه لاغر باشم ولی تا وزن نرمال احتیاج دارم
پاسخ:
من شنیدم که انگور اونهایی که باید لاغر کنند رو لاغر میکنه، و اونهایی که باید چاق بشند رو چاق میکنه.
یعنی خاصیت چربی سوزی و ماهیچه سازی داره.
اما تجربه ی چاق کنندگیش رو خودم در کسی مشاهده نکردم، فقط شنیدم.
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۲ ستاره جان
آی نگو که چنان شکمی کردم که همکارام میگن تو که خیلی خوب بودی اینجوری نبودی 
۵ کیلو اضافه وزن:/ 
پاسخ:
مشکل منم همون شکمه!
وگرنه دکتر رفتم دکتره گفت کاملا وزنت ایده آله کم نکنی  ها! :|
میگم بابا شکمم داره بزرگ میشه میگه نهههه اون به خاطر شلی ماهیچه ها بعد از زایمانه! :|
خلاصه که ما طاقتمون نیومد من همون وزن قبلیمو دوست دارم!
اصلا 60 تا وزن تو کتم نمیره! :|
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۵ ستاره جان
۶۰؟ من ۶۳ هستم :/ 
شلی ماهیچه :/ من که شلی ماهیچه نباید داشته باشم
هعی! 
پاسخ:
من شده بودم 61.5
تو این 5 روز یک و نیم کیلو کم کردم شده م 60.
خب به قد آدم هم ربط داره. من 162 هستم. برای همین دکتره میگفت وزنت خوبه!
اما قبلا وزنم 57 بود.
میخوام همون 57 باشم.


+کلا شکم آدم مستعده دیگه. تو اگر میتونی ورزش شکم بکن. اثربخشه.
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۱:۳۰ ستاره جان
یه زمانی چاق بودنم ۵۴ بود 
فکر کن 
ولی خوب باید شکمم گامبالو بشه تا صورتم پر تر بشه و خوبتر باشه 
به قول یه بنده خدایی از دوستان وبلاگی مملکته ؟ :))))))))
پاسخ:
:))
من تا قبل از ازدواج هرکار میکردم به 50 نمیرسیدم! نمیدونم چرا!
اما بعد از ازدواج سر دو ماه از 48 کیلو رسیدم به 57 کیلو و بعد همونطور موندم!
الانم که اولین باره که اساسی چاق شدم و دارم رژیم میگیرم.
نه من شکم داشتن رو دوست ندارم.
تو که صورتت خوبه مشکلت چیه من نمیفهمم هیچوقت!
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۱:۵۳ ستاره جان
دوستام میگن صورتت خوب شده (اون بار هم که چاق شده بودم همینو گفتن) 
.
.
.
راستش چند وقته دیگه باورم شده قیافم مقبوله :) الانم گفتم خوبتر باشه نگفتم خوب باشه دقت کن :)

در ضمن بوووووووووووووووووووووووووق چی بهشم افتاده بوده هههههه تو دوماه نه کیلو!!! بیشووووور
پاسخ:
:)
خب پس همون ورزش شکمی رو برو فقط. رژیم نگیر.
:))
نمیدونم چی شد اینطوری شد :))
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۴ مامان محمدمهدی
عه خب من خیلی انگور خور نیستم
البته اونقدر اضافه وزن دارم که بعیده با این مدل رژیم ها فایده کنه:)
پاسخ:
اتفاقا اساسی این مدلی جواب میده امتحان کن.
اون کسی که تو خانواده مون تجربه شو داره 15 کیلو کم کرده با یک ماه انگور خالص.