ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

بیا ره توشه برداریم.

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بگذاریم

به سوی سرزمینهایی که دیدارش

بسان شعله‌ی آتش

دواند در رگم خون نشیط زنده‌ی بیدار

نه این خونی که دارم، پیر و سرد و تیره و بیمار

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بگذاریم

کجا؟ هر جا که پیش آید

بدآنجایی که می‌گویند خورشید ما

زند بر پرده‌ی شبگیرشان تصویر

بدان دستش گرفته رایتی زربفت و گوید: «زود!»

وزین دستش فُتاده مشعلی خاموش و نالد دیر!




+اخوان ثالثِ عزیز.

+همین اول محرمی،

یه جوری با خودمون طی کنیم،

که اربعین کربلایی شویم.

روزهای آخر وقت کمه،

عایدیمون هم کم خواهد بود.

+دیشب جای شما خالی ما حرم بودیم.

از باب امید به اثر مجالست.

بچه ها بازی کردند و بازی کردند و بازی کردند،

و من بودم و من بودم و من بودم و تو.

داشتیم میومدیم بیرون، که روضه ی احمد واعظی منو به خودم آورد،

برای عزادار بودن برای امام حسین_علیه السلام باید برات بخوان،

باید اجازه بگیری، باید ره توشه برداری، باید قدم در راه بگذاری!

چی میگم، چه کار میکنم، اصلاً حواسم کجاست؟!

+زیارت عاشورا هرروزه رو فراموش نکنیم و به بهانه ی بی حالی یا خستگی ازش غافل نشیم.

+پارسال.


+صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۷ مامان محمدمهدی
آخ یعنی میشه
اربعین: کربلا باشیم:(
پاسخ:
ان شالله.
تسلییت!

زیارت قبول!!!


چه حس و حالی!!

امان از زندگی بی او ،او  نه او !!

موفق باشید!!!!!!!
پاسخ:
متشکرم!!!!!!!!!!
لوسی می جان میشه وقتی دوباره رفتی یاد منم باشی ... کبوتر = بق بقو -_-

زیارت عاشورا با 100 لعن و 100سلام :)
پاسخ:
عزیزممم ان شالله :)
فکرمیکنم خوبه لااقل یک بار در ماه محرم با صد لعن و صد سلام زیارت عاشورا رو بخونیم.
اما هر روز خوندنش ساده نیست چون حدود یک ساعت و نیم طول میکشه!
....................................

شما هم علامت تعجبتون زیاد شد!!!!

موفق باشید!!
پاسخ:
آره دیگه!!!!
گفتم لابد شما اینطوری دوست دارید!!!!!!
[نظر حذف شده]
پاسخ:
یه کم زودتر اومده بودم نظره رو میدیدما!!!! :))