ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4245.

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴ ب.ظ

وقتی شارژر لپ تاپم به صورت خودکار درست میشه!



+بیشتر از یه ماهه که خرابه!

دید ما از رو نمیریم بنده خدا خودش از رو رفت! :|

البته گوش شیطون کر باشد و چشمش کور ان شالله! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۶
لوسی می

نظرات  (۶)

چقدر خوب!!
پاسخ:
:)
تبریک!
این یهویی درست شدنا خیلی کیف داره
پاسخ:
ممنون.
آره واقعامخصوصا اینکه تو این درگیریهای پایان نامه رو اعصابم بود و اصلا انتظارشو نداشتم :)
شارژر گوشی من خراب و هوتوتو 
باتری گوشیم باد کرد!
و خودش هم که شارژش به 10 درصد میرسه حالتش مثل گوشی های ویروسی شده میشه :/
پاسخ:
خب باتریشو عوض کن!
جرات ندارم 
پاسخ:
چرا؟
از اینکه بنجل بهم بدن 
شارژر آک گوشیم خراب شد
رفتم شارژر جدید خریدم زاقارت از آب دراومد 
و فکر کنم از شارژر هست مشکل باتری 
الانم منتظرم فرصت شه یه روز بیام مشهد ان شاءالله هم کارهای فارغ التحصیلی را انجام بدم هم برم احمدآباد برای شارژر! البته اگه یادم بمونه 
پاسخ:
خب این باتری رو دور ننداز!
آره دیگه فابریکیش یه چیز دیگه ست.
عمرا دور بندازم لوسی می 
پاسخ:
خوب میکنی.