ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4134.

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

تازه از راهپیمایی برگشتیم و مستر داره خونه رو جارو میکنه ^_^

امروز برای افطار مهمون داریم.

از اون مهمون های خفن!

از اونها که همنشینی باهاشون خودش یه میدون ابتلاست.

دیشب به مستر میگفتم فک کنم کل دعای شب قدرم باید سربلند خارج شدن و نلغزیدنم تو مهمونی امشبمون باشه!

:/


+ایشون مهمون ما هستن‌.

+معلوم شد که چقدر لازمه برای امشب ما دعا کنین؟ ؛)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۴ اقای متحیر
اوه اوه اوه!
خوب مگه اجباره دعوت کردنشون!؟
پاسخ:
دیگه خودمونو مجبور کردیم:))
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۴ امیــ دوار
ایشالله سربلند بیرون بیاید :)))
البته جبران گذشته رو هم بکنید
وکتلتم درست نکنید😂
پاسخ:
:))
باشه حواسم هست. ؛)
قدرِ مستر رو بدونید حتماً :))
پاسخ:
بله بله میدونم :)
سوره های ناس و فلق رو زیاد بخونید.
پاسخ:
ممنون از توصیه های همیشه خوبت. مخصوص و بارها به اسم دعاتون کردم. باعث افتخار:)
مستر نرفتن راهپیمایی؟ :)
از اون مهمونای تا دندان مسلح ؟ :)
خدا بخیر بگذرونه
پاسخ:
چرا با هم رفتیم و باهم برگشتیم.
چطور این نتیجه ایجاد شد؟
نههههه! بهتره بگم از اون آدمهای تا دندان شاکی و دعوا دار! :)
الهی آمین.
امیدوارم امشب که اومد با خودش زبون چرب و نرمم بیاره که انقدر با حرفاش بهمت نریزه :|
دعاگوییم
پاسخ:
ان شالله. من براش دیشب دعا کردم دست از این حرفها برداره کلا. خیری توش نیست.
قربون شما ^_^
ما نیز هم :)
خواهش میکنم
خیلی خیلی ممنونم. به ویژه این که در جوار امام الرئوف بودین..
منم دعاگو بودم.
ان شاﺀالله خدا دعای مؤمنین و مؤمنات رو در حق همدیگه مستجاب کنه.
پاسخ:
خدا خیرت بده ^_^
الهی آمین.  خدا دعای منو هم در حق مومنین و مومنات مستجاب کنه ان شالله.
جمله اول رو دوباره خوندم، فکر کردم نوشته بودید " برگشتم " :)
شرمنده.
تو کفشش نمک بریزید که زود بره :)
پاسخ:
رفتن الان. الحمدلله اوضاع خب بود ^_^
سلام
خدا بخیر بگذرونه 
ان شاالله که خدا همه رو هدایت کنه
 این مهمونی ها چقدر برای ادم سخت می گذره ):
پاسخ:
سلام. الحمدلله به خیر گذشت :)

به سلامتی گذر کردین؟ شب قدرتون نتیجه داد؟ :))

خدا می‌دونه چقد از این آدم‌هایی که از همممممه چیز شاکی‌ان و از زمین و زمان طلبکارن و همیشه یه چیزی واسه غر زدن دارن ناراحتم! مسافرت رو کمابیش کوفتم کرد!
پاسخ:
با خانم صاد؟ :))
آخه این مهمونمون همون خانم صادمون بود :)))))
ولی امروز به خیر گذشت :دی
خدا رو شکر که به خیر گذشت (:
پاسخ:
بله الحمدلله.:)
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۲ مامان محمدمهدی
دم مستر گرم خداییش
بعدشم دختر ادم روز راهپیمایی اونم از نوع قدسش که روزه ست، مهمون دعوت میکنه؟
از من یاد بگیر که خودمو شوت میکنم خونه یکی از مامانا همچین روزایی🙂
وال لا
پاسخ:
فکر کردیم ثواب بیشتری داره لابد  😁😉