ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

می شمارم لحظه ها را بی قرار.

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

این روزها مثل بچه هایی هستم که ذوق رفتن به مدرسه رو دارن،

اما از مدرسه رفتن و هر روز صبح زود بیدار شدن و تبعاتش هم نگرانن و می ترسن.

ولی این اولِ مهر شاید هیچوقت نرسه!

منتظر یک خبرم. منتظر عواقب اون تصمیم.

تصمیم چندلایه ای که چندین نفر باید بخوان که به ثمر بنشینه،

اما از نظر من فقط خداست که باید بخواد!

یعنی میخواد؟!

نمیدونم. :/



+انتظارم، انتظارم، انتظار.

و انصافا هیچی بدتر از انتظار و بلاتکلیفی نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۴
لوسی می

نظرات  (۹)

فقط خط اخر...
پاسخ:
:)
۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۴ ملکه بانو
ان شاء الله هر چی خیره پیش بیاد
پاسخ:
ممنونم. ان شالله.
نمی دونم موضوع چیه ولی
اینجا دیگه مرحله هر چی خدا بخواده
پاسخ:
سلام. این لینک چیه؟ آیا برای خوندن من گذاشتین؟ رمزش چیه؟
http://fiish.blog.ir/post/1094
کاش خیر بخواد.

برگرفته از lucy-may.blog.ir

ما هیچ مانگاه! :| :)))
پاسخ:
:)
این بار دیگه راه رو بر سانسور بستم
پاسخ:
سانسور؟
چه سانسوری؟
ان‌شاءالله که خیره. آخ که چقدر دلم پره از انتظار.
پاسخ:
خیلی رو اعصابه!
ممنون. و همچنین برای شما.
۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۰:۲۳ ... به دنبال حقیقت ...
آیا روا بود که بلند بلند فکر کرده و ملتی را در کنجکاوی و نگرانی و فوضولی حتی! فرو بگذارید؟ :دی

الخیر فی ما وقع
خیره ان شاءالله
شما برا اتفاقای مختلف موضع گیری های مختلف رو پیش بینی کنید و مهم همینه به نظرم
پاسخ:
مسئله مهمی نیست و معمولا به کنجکاویهای ناشی از پستها به زودی پاسخ داده خواهد شد :)
ان شالله.
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۳ ... به دنبال حقیقت ...
در پاسخ به پاسخ تون به یکی از دوستان:

کاش خیر بخواد....؟؟؟!!!

پاسخ:
بله دیگه. کاش خیر بخواد.
یعزُّ من یشاء و یذلُّ من یشاء بیده الخیرُ. :)
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۶ مامان محمدمهدی
انتظار بسر اومد آیا؟
پاسخ:
خیر :((