ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

سلام :)

۱- حتماً دقایقی از ساعات رازآمیز روزه داری خود را به برترین عبادت اختصاص دهید و آن هم چیزی نیست جز «تفکر»! با خود و خدای خود خلوت ‌کنید.

خصوصاً به نوع رابطه حضرت حق با خودتان بیندیشد؛ امید است ابوابی از معرفت به روی تان باز شود.

۲- یکی از مهم ترین حالت های بندگی خصوصاً در رمضان المبارک، حالتی است که توصیه ى مؤکد نبی مکرم است و آن «سجده طولانی» است.

فقط خدا و اولیاء الهی می دانند هنگام سجده ى عبودیت چه بارانی از ابر رحمت و چه برکاتی از عالم ربوبیت بر سر شما می بارد.

حتماً در روز یک سجده ى طولانی داشته باشید.

۳- آغاز ماه رمضان حتماً نیت کنید فقط براى الله روزه بگیرید؛ فقط الله!

آداب روزه داری را تا آنجا که نشاط دارید، انجام دهید:

"کمیت گرا نباشید؛ کیفیت جو باشید!"

دنبال ختم آیات و ادعیه نباشید؛ بلکه درپی هضم آنها باشید!

غذای اندک را خوب بجوید تا جزء جان تان شود.

بزرگترین مشکل ما قشری نگری به دین و شریعت است.

با خود فکر کنید آنقدر در سال های قبل با ولعِ زیادخوانی اعمال انجام دادید، به کجا رسیدید؟!

ادامه‌ش اینجا


ارادت و التماس دعا

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۸
لوسی می

نظرات  (۹)

توصیه‌‌ی من در ماه مبارک رمضان:

تخم شربتی بر هر تشنگی و گرسنگی دواستD:
پاسخ:
پس امتحان کنم:)
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۱۵ دچارِ فیش‌نگار
پنجمی برای من الهام بخش بود
پاسخ:
سه تاست!
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۵۰ دچارِ فیش‌نگار
به هر حال :)
پاسخ:
شماره پنج و بقیه رو تو پست بعدی میگم به هر حال!
منم داشتم دنبال پنجمی میگشتم:D
نماز و روزه‌ی شما هم قبول.
عالی بود
پاسخ:
شماره پنج و بقیه رو تو پستهای بعدی میگم. زیاد بود تقسیم کردم!
متشکرم همچنین برای شما. قبول باشه ان‌شالله.
جمله اخر به نظرم اگه به بعضیا بگی با سنگ میزننت!(با کمی اغراق البته)
پاسخ:
برای همین به هرکسی نباید گفت! مگر اونهایی که فکر میکنند :)
سلام علیکم
بسیار خوب! خدا خیرتان دهد!
اختصاص زمان برای تفکر (تفکر هدفمند) خیلی تذکر مناسبی بود برای من.
پاسخ:
سلام. ان‌شالله خدا توفیقشم بده.
سلام
نماز روزه قبول باشه
توصیه های مفیدی بودند، بشرط عمل
پاسخ:
سلام. ممنونم همچنین. ان‌شالله خدا توفیقشم میده .

۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۵ مامان محمدمهدی
عه چه سخت
قسمتهای بعدیشو هم بزار
پاسخ:
میذارم میذارم :)
از خدا خواهیم توفیق عمل...
پاسخ:
ان‌شالله.