ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آنک آن مسترِ نظر کرده...

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

و مستر عزیزم به جرگه ی دانشجویان دکتری پیوست،

و منو تنها گذاشت :دی



+بهت افتخار میکنم مسترِ جان. 

تو واقعا لیاقتش رو داشتی و پاداش خلوص نیتت رو گرفتی ^_^

+مرتبط

+مرتبط

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۶)

اوشون حمایتای تو رو داشت که موفق شد :) 
پاسخ:
ینی اصلا تو این شک نکن ^_^
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۱۶ آقای مُرَّدَد
خوب گویا شما هنوز وقت داری..... تبریک به مسترتون. تبریک به همسر مسترتون
پاسخ:
بله چیزی که زیاده، وقته! :/
متشکرم ^_^
پس اول خلوص نیت
بعد درس خواندن

تبریک میگم بهتون :))
پاسخ:
آره واقعا. همه ی ماجرهای مستر منو به این موضوع مطمئن کرده و میکنه.
آه مستر! :)

خیلی ممنونم ^_^
ان شالله دکترای شما :)
نتایج دکتری اومده مگه؟مصاحبه هاش اینا منظورم🤔
پاسخ:
بله :)
مبارکه
شما هم خانوم دکتر شدید بالاخره
پاسخ:
ممنونم.
نه خدایی این مدلیش خیلی ضایع است! آدم باید خودش دکتر باشه.
تبریک فراوان
پاسخ:
ممنون عزیزم. دیدی قسمت من نشد :(
دخترها دو تا راه دارن برای دکتر شدن،
یا درس بخونن و دکتر بشن
با همسر آقای دکتر بشن،
مزاح کردم
انشالله یه روز پست دکترایی آقای مستر...
پاسخ:
اره دیگه بعضیام اینجوری ان و منم زیاد دیدم اونایی رو که خودشونو به نام همسرشون خانم دکتر خطاب میکنن! راستش برای من منزجر کننده است!
ممنونم. :)
مبارک باشه
پشت هر مرد موف یه زن از خودگذشته هست. 
تو باعث افتخاری لوسی (:
پاسخ:
قربون تو ^_^
واقعا حق مستر بود و من در راه موندم :(
ممنون از روحیه دهیت :)
ایشالا با هم 😊
پاسخ:
کی با کی؟ 
سلام
اصن روایت داریم میگه
پشت هر مستر دانشجوی دکترا شده,یه لوسی می خانم مهربان هست که حمایتش کرده:)
مبارک باشه:)))
پاسخ:
سلام. روایت معتبریه :دی
ممنونم :)
مبارکه :)
همینجا؟
پاسخ:
ممنونم. ^_^
اشکال نداره، ایشالا سال بعد رشته ای که دوست داری قبول میشی
پاسخ:
آرهههه ولی وای از روز مصاحبه :/
آه‌هاااااا :)))
پاسخ:
^_^
واو!
تبریییییییییییک:)))
خیلی خوشحال شدم:)
پاسخ:
قربون تو. ممنون از محبتت :****
۰۵ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۲۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

تبریک میگم

ان شاالله که مفید باشه براشون این دوره و مدرکش
 و ان شالله شما هم بزودی اگر علاقه دارید بپیوندید بهشون :)
پاسخ:
سلام. ممنونم. ان شالله.
چه دعای خوبی بود.
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۲ مامان محمدمهدی
مبارکشون باشه
ان شاءالله مدارج معنوی و علمی بالاتر
پاسخ:
ممنون عزیزم.